Friday, November 4, 2022

 Natuke draamat?!? / Little bit of drama?!?


Suvel nägin ma ühes FB-i grupis postitust, kus Erika Tuulik otsis ühele foto projektile (mis tuleb avalikkuse ette järgmise aasta märtsis) modelli, see jäi mulle silma ja kuidagi kõnetas. Mõtlesin, et oo, võtan kiirelt ühendust.. kirjutasin lühidalt, et olen asjast huvitatud ja lisasin ka blogi lingi. Ma olen niii õnnelik selle üle, et minu blogi on avanud mulle nõnda toredaid uksi! Ega palju aega läinudki, kui olin välja valitud ja me jäime pikalt vestlema ning peale ühte projekti tekkisidki tal mõtted juba järgmiseks. 

Erika ideeks oli fotolavastus Kopli Couture's. Kui ta sellega minu ja teise neiu poole pöördus, olin koheselt põnevil! Koht ise väga vinge: interjöör, riided.. isegi proovikabiinid on päris fancyd - ehitatud "lava" peale, mida tavaliselt näeb nt klubides või kontsertitel. Samuti kassa, mis on seal pigem nagu baarilett :D Eriti meeldisid seinad, kuhu riputatud kleidid ja laudadel detailid - nt ühel Prada kingad, kõrval pildiraamis Vogue foto. Teisel laual vintage lauatelefon ja jällegi midagi Vogue'lt aga seekord ajakiri. Ja mulle meeldis, et just Vogue, mitte nt Anne ja Stiil.. sest sellises kohas oleks see ilmselt liiga tavaline. Lisaks eelmainitule, on Kopli Couture's võimalik peale rõivaste soetamisele ka neid laenutada. Üks kleit blingim kui teine!

Nagu suvel tehtud projekti raames, oli ka nüüd kohal videograaf Ülle, kes kaadritagust linti püüdis ja sellega hästi hakkama sai -> https://youtu.be/JYa_P5DzS84Et  


Idee ja fotod: @fotograaf_erikatuulik

Video: Ülle Leissoo

MUA: @liishindriks_makeup

Teine modell: @nicolemklais

Kleidid/barett/asukoht: @koplicouture

Kõrvarõngad: Ermel design


Enne pildistamist lasi oma maagilised meikari oskused käiku Liis Hindriks, kes muideks tegi aastaid tagasi jumestust Eesti Vabariigi Presidendile!


Ja siis võiski show alata! Jah, just show, sest samal ajal kui me poseerisime ja mina isegi "pikutasin" diivanil, olid poes kliendid ning üks mees Ülle sõnul arvas, et ma olen kuju :D, sest ma ei liigutanud end ja oli poodi sisenenud päris imestunud või siis ehmunud?! näoga :D aga ma ei lasknud end teistest inimestest häirida, sest see andis mulle veelgi hoogu juurde ja veits esinesin ka, nagu mul iseeneslikult kombeks. Tundsin end oivaliselt, nagu ikka kaamera ees kala vees.


Enne selle kaadri tegemist andis Erika mulle lauatelefoni ette ja ma täiesti spontaanselt mõtlesin, et mis ma ikka sellest niisama käes hoian, nüüd on aeg näitemänguks! Jaaa siiit "draama" tuli.. :D 

Peale teist korda tema kaamera ees olemist sain tagasiside: 

"Meie väikesest dialoogist sai mitu tundi kestev vestlus. Täitsa nagu üks veregrupp oleks nagu olnud :). Nii palju võin öelda, et vaatamata oma teatavale riskimeelele, teen ma siiski taustauuringut modelli valikul. Nii sattusingi Anni blogi uudistama. Kiirel observeerimisel oli selge - pildil olijal on arvamus, selgroog ja kindlasti isikupära. Kui Anni oleks näitleja, siis absoluutselt karakter-näitleja. Samas on temas mõnusat kameeleonnaist, mängulisust ja stiilitunnetust - suutes jääda pildile õrnnaiselikust kuni viimse mõrrani välja :D. See viimane tuleb Annil märkimisväärselt hästi välja. Ja see on omaette anne! Tema olemus ja energia peegeldub ning nakatab. Tal on imeline oskus siiralt vaimustuda ning julgust seda ka välja näidata. Haruldane tänapäeva võltsmaailmas :)"


Mulle meeldib Erika puhul, et tal on alati enne pildistamist kodutöö tehtud ja ta teab, mida tahab ning on piisavalt nõudlik, heasmõttes enesekriitiline ja oskab lisaks kõigele muule jäädvustada inimese karakterit. Samuti, ei ole Erika mingisugune nunnutaja ega kiitustega ülepriiskaja, mis teebki tema hea sõna eriti hinge paitavaks :)